Islamic Widget

Tuesday, November 2, 2010

Ole-Ole Dari Cameroon Highlands

ini bukannya cerita aku yang baru balik daripada bercuti.. sebaliknya officemate (angah ojie) yang pergi bercuti.. sebelum pergi cameroon hari sabtu sempat ambil pesanan nak kirim beli apa.. aku pun kirim lah beli sayur.. hehehe.. disebabkan ramai sangat yang buat pesanan.. dia pun dah pening.. jadi aku dapat ni jer..

baby tomato..

ok la juga daripada tak ada langsung walaupun angah ojie ni bercadang nak bagi lagi sayur-sayur yang lain.. tapi aku tolak sebab mak abah pun tak ada kat rumah.. jadi aku, cik abang & adik dengan husbandnya beli jer makanan.. malas nak masak.. maklumlah anak masing-masing tengah lasak.. (hehehe.. malas lah yang lebihnya tu..)

ada juga teh cameroon valley yang dibeli untuk dikongsi beramai-ramai minum di office.. teh ni berperisa sedikit.. yang angah beli ni 'Earl Grey Tea'.. memang sedap.. tak rugi beli.. ada rasa macam buah peach & lemon sikit-sikit.. kalau tekak orang lain tak tahu lah pula rasanya macam mana.. tapi yang aku rasa macam tu lah.. teh ni ada banyak perisa juga.. kat rumah mak aku pun ada juga teh ni masa BIL aku pergi outstation ke cameroon dua tiga bulan yang lepas.. ada perisa strawberry & blackcurrant.. yang lain-lain tak tahu lah pula ada perisa apa..   

Earl Grey Tea - Cameron Valley

aku pun dah lama tak pergi bercuti dengan keluarga.. anak-anak pun masih kecil lagi.. malas rasa nak berjalan-jalan pun.. penat jer lebih nanti.. dengan melayan kerenah anak-anak nya lagi.. dengan penat dalam perjalanan lagi.. biarlah.. tunggu lah bila anak-anak dah besar sikit nanti..

p/s: teringin sangat nak bawa anak-anak pergi Genting.. :(



No comments:

Post a Comment