Islamic Widget

Wednesday, November 3, 2010

Tensionnya Pagi Ni...

geram betul dengan mr. boss ni.. pepagi lagi dah masuk bilik membebel bebel.. kalau membebel benda yang elok tu tak mengapa lah juga.. ni membebel nak 'down'kan orang jer dia tahu.. panjang lebar lah pula syarahannya tu.. ada sahaja alasan nak menyalahkan orang.. yelah.. mentang-mentang dia tu boss.. jadi yang salahnya pekerja bawahan je lah ye mr. boss.. walaupun sebenarnya ko tu yang budusss.. uppsss.. sorry.. terkutuk pulak..

mana aku tak tension.. dah lah kene dengar syarahan dia pagi-pagi lagi.. walaupun bukannya marah kat aku.. tapi disebabkan aku ada sama dalam bilik tu.. terpaksa juga lah aku mendengar 'nyanyian' bebelannya.. tapi disebabkan 'nyanyian' dia tu semuanya 'sumbang'.. maka aku terpaksa menanggung sakit kepala sekarang ini.. aduuuhhh.. ni bukannya pertama kali mr. boss masuk membebel kat dalam bilik ni aku sakit kepala.. dah kerap kali juga lah rasanya..

tolonglah kakak seksitary mr. boss.. lain kali jangan bagi dia masuk pagi pagi kat dalam bilik ni.. tak tahan rasanya kalau dia masuk jer aku mesti sakit kepala.. susah betullah kalau boss yang peringkat 'retire' ni masih lagi duduk di pejabat dan jadi 'boss'.. banyak membebel daripada buat kerja..

p/s: mr. boss.. cubalah bagi kata-kata semangat.. dan bukannya kata-kata nista.. manusia ni bukannya sempurna mana pun.. ko pun sama juga.. kalau sempurna sangat.. baik semua kerja kat office ni ko buat je.. tak payah upah orang nak buat kerja-kerja kat office ko ni..

No comments:

Post a Comment